8/23/11

Ще студент ))

В позиції студента добре бути тоді, коли хочеш навчитися чогось нового, коли відкриваєш знов себе до того, що ще не знаєш і готовий знову з вчителя (ну всі ми в чомусь вчителі) спуститися на пару сходинок вниз і гризти, гризти то нове, що захопило, опановувати це нове і бути готовим чути критику і сприймати її.

Чи часом не вчуся я знову в якомусь універі?? ))) Ні, це я про японську полімерну глину і квіточки, які я з нею роблю. Якщо подивлюся на роботи сильних майстрів, то розумію, що мені ще є куди рости, але як згадаю то невпевнене відчуття від першого знайомства з цією глиною, то розумію, що я таки вже чогось навчилася!!! І тішуся з цього страшенно ))!! УРА! І дякую всім моїм прихильникам, читачам, дружбасикам, що так мене підтримують і надихають :)))
READ MORE...

No comments:

Post a Comment