8/23/11

ЛОТЕРЕЙКА "ПРОСТО ТАК"

Як то файно, коли можна щось виграти, пра?. Мені якось в такому не дуже фортило. В грудні минулого року брала участь в лотерейці від PROMOD. Протягягом 24 днів розігрувалися подарункові чеки. І мені аж снилося, що я виграю, бо кожного дня було лотерейка, шанси були великі.. Але, видно, так мало бути, бо саме це надихнуло мене створити свою лотерейку. І повірте, радості мені від цього більше )).. Бо все таки віддавати набагато приємніше і значуще для серця ніж приймати.

Так народилася наша лотерейка "Просто Так", вона проходить в нашій групці вконтакті  JURSVI   вже 8 місяць. Розіграш  в нас вже традиційно підпадає на останній день місяця, тому є ще час взяти участь тим, хто прочитає інфо тут )) Давайте, підписуйтеся, вся інфо і умови ТУТ
 Дозвольте принести вам несподівану радість, як в мультику "Просто Так", пам'ятаєте?? Удачки!!  

P.S. ми так любимо своїх учасників, що пропонуємо на вибір 3 пари сережечок. Вони різні по стилю і виконанню, тому сподіваємося, всі, хто загляне в нашу лотерейку забажають володіти одними з них ))
Тож забігайте і вибирайте!! Будемо дуже раді кожній душечці ))





READ MORE...

No comments:

Post a Comment