12/18/11

Enya in Winter

Cьогодні одна дуже приємна мені людина нагадала про творчість Enya. І я в ту ж мить додала собі в плейлист всі композиції, які в мене є цієї прекрасної ірландської виконавиці. Вперше її почула в фільмі "Солодкий листопад", її "Only Time" знають всі.

Ніжний голос Ені дає відчуття казки і вже ти чуєш, як втрачаєш зв"язок з реальністю і відправляєшся в свої омрійливі світи. Так воно так, зазвичай так.. Хоча сьогодні я відправилася в минуле, в далеке і близьке. Згадалася радість від несподіваного подарунку подружечки, своєї Кохічки (це ми собі так називаємося:), відкрила пакуночок, а там диск Enyа.. В спогадах знайшла і  один зимовий вечір в Oberursel, коли ми вдвох з Кохічкою випікали під Еню кексик і яблучка в платочках. Були переповнені щастям, і заслуга Ені в цьому також..

І романтичні вечері були під Еню, і писалися листи разом з нею...З впевненістю можу сказати, її музика відкриває в людині найкраще!


Як же прекрасно все таки жити і знаєте чого я завжди радуюся?? Бо краще радуватися ніж сумувати :)) Це ж так !!!
Amarantine

READ MORE...

No comments:

Post a Comment